Jak skutecznie sprzedać produkt?
Jak badać potrzeby Klienta?
Jak skutecznie zakończyć transakcję?
Jak zwiększyć sprzedaż?
Jak sprawić, aby Klient do nas wrócił?
Sprzedaż to nie tylko fundament ekonomii, ale również bardzo ciężkie i wymagające dużej kreatywności zajęcie. Ze sprzedażą mamy do czynienia na co dzień. Wbrew pozorom jednak sprzedaż produktów i usług nie jest rzeczą łatwą. Zwłaszcza sprzedaż świadoma, która ma na celu osiągnięcie wyznaczonych celów. Zobaczmy, jak powinna wyglądać prawidłowa relacja z naszym potencjalnym Klientem.
Z każdą osobą pracownik powinien nawiązać odpowiedni kontakt, zbadać jego potrzeby, zareklamować towar, zachęcić do zakupu, a na koniec sprawić, aby zadowolony Klient nie tylko do Państwa wrócił, ale również polecił Was znajomym.
Jak wejść w odpowiednią relację z Klientem?
Co zrobić, żeby nasz Klient był zadowolony i wrócił do nas?
Co ma największy wpływ na jakość obsługi?
Jak rozmawiać z Klientem?
Każdy z nas na co dzień jest Klientem. Każdy z nas lubi być i czuć się dobrze obsłużony. Jeżeli mówimy o dobrej obsłudze mamy na myśli kilka elementów, które się na nią składają. Z punktu widzenia Klienta, na standardy obsługi składają się następujące rzeczy: wygląd zewnętrzny, zachowanie, odpowiednia komunikacja, spójność przekazu, wiedza, indywidualne podejście do nas. Z punktu widzenia Sprzedawcy dochodzą jeszcze takie elementy, jak odporność na stres czy umiejętność radzenia sobie z różnymi typami Klientów. Doskonale wiemy, że każdy Klient jest inny i zawsze wymaga indywidualnego podejścia.