Jak działamy?

Jak skutecznie sprzedać produkt?
Jak badać potrzeby Klienta?
Jak skutecznie zakończyć transakcję?
Jak zwiększyć sprzedaż?
Jak sprawić, aby Klient do nas wrócił?

Sprzedaż to nie tylko fundament ekonomii, ale również bardzo ciężkie i wymagające dużej kreatywności zajęcie. Ze sprzedażą mamy do czynienia na co dzień. Wbrew pozorom jednak sprzedaż produktów i usług nie jest rzeczą łatwą. Zwłaszcza sprzedaż świadoma, która ma na celu osiągnięcie wyznaczonych celów. Zobaczmy, jak powinna wyglądać prawidłowa relacja z naszym potencjalnym Klientem.

Z każdą osobą pracownik powinien nawiązać odpowiedni kontakt, zbadać jego potrzeby, zareklamować towar, zachęcić do zakupu, a na koniec sprawić, aby zadowolony Klient nie tylko do Państwa wrócił, ale również polecił Was znajomym.

Jak wejść w odpowiednią relację z Klientem?
Co zrobić, żeby nasz Klient był zadowolony i wrócił do nas?
Co ma największy wpływ na jakość obsługi?
Jak rozmawiać z Klientem?

Każdy z nas na co dzień jest Klientem. Każdy z nas lubi być i czuć się dobrze obsłużony. Jeżeli mówimy o dobrej obsłudze mamy na myśli kilka elementów, które się na nią składają. Z punktu widzenia Klienta, na standardy obsługi składają się następujące rzeczy: wygląd zewnętrzny, zachowanie, odpowiednia komunikacja, spójność przekazu, wiedza, indywidualne podejście do nas. Z punktu widzenia Sprzedawcy dochodzą jeszcze takie elementy, jak odporność na stres czy umiejętność radzenia sobie z różnymi typami Klientów. Doskonale wiemy, że każdy Klient jest inny i zawsze wymaga indywidualnego podejścia.

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 1 sierpnia 2018

    Przez rok współpracowaliśmy z międzynarodowym Call Center. Stworzyliśmy lepsze miejsce pracy dzięki opisom stanowisk, przejrzystej ścieżce rozwoju, usprawnieniu komunikacji, zbadaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Opracowaliśmy i wprowadziliśmy model szkolenia wdrożeniowego (onboarding) oraz ścieżkę rozwoju pracowników. Poprawiliśmy również sprzedaż dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta. 

    Jeżeli Państwo również chcecie zwiększyć swoją sprzedaż - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 1 sierpnia 2018

    Akademia Menedżera! - 23-24.06.2018r. Łódź - 16 godzin

    Dla wszystkich, którzy traktują szkolenia jako inwestycję a nie koszt i chcą budować firmę na zaangażoanych, zmotywowanych pracownikach. 


    Do kwietnia 2019 roku będziemy szkolić uczniów ZS nr 2 w Przysusze z kompetencji niezbędnych na rynku pracy oraz z zarządzania czasem, stresem i motywowania się do nauki. Bardzo dziękuję wszystkim dotychczasowym Uczestnikom za warsztaty. Mamy naprawdę wspaniałą młodzież! 


    Od stycznia 2018 roku prowadzimy szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu z opiekunem projektu - Piotrem Łatasem (tel: 602289826)


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Od czerwca 2016r. prowadzimy dwuletni cykl szkoleń zamkniętych dla MSHP z zakresu Obsługi Klienta. W październiku 2018 roku zaczynamy szkolenia w kolejnych marketach. Jesteśmy dumni z tego, że większość przeszkolonych przez nas sklepów przeszła już pomyślnie certyfikację. Serdecznie gratulujemy!

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności