Jak się skutecznie komunikować?
Czy same słowa nie wystarczą?
Dlaczego komunikacja jest tak ważna w biznesie?
Dlaczego czasami się nie rozumiemy?
Brian Tracy twierdzi, że 85% sukcesu w sprzedaży zależy od umiejętności efektywnego komunikowania się, a 99% wszystkich zawodowych i prywatnych problemów spowodowanych jest niewłaściwą komunikacją. Prawidłowa komunikacja jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinien opanować dobry menedżer, lider, coach, handlowiec czy trener. Komunikacja to coś więcej niż sam dobór słów.
W większości naszych szkoleń podkreślamy wagę komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Natomiast w szkoleniu z komunikacji poruszamy następujące kwestie:
- Pierwsze wrażenie
- Strój
- Mowa ciała
- Komunikacja niewerbalna w autoprezentacji
- Postawa ciała
- Kontakt wzrokowy
- Mimika twarzy
- Gestykulacja
- Praca z przestrzenią
- Mowa ciała w różnych sytuacjach
- Praca z głosem
- Aktywne słuchanie
- Wyrażanie własnych opinii
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Asertywność
- Komunikacja z grupą i w grupie
- Bariery komunikacyjne
- Podsumowanie