Jak zbudować zespół zmotywowanych pracowników, którzy będą osiągali świetne wyniki sprzedażowe?
Jak sprawić, żeby pracownicy ze sobą współpracowali?
Co zrobić, jak w grupie pojawią się konflikty?
Jeżeli chcemy skutecznie realizować zadania i osiągać zaplanowane wyniki, a tym samym jako Firma odnosić sukcesy, musimy zbudować zespół oparty na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Jest to zadanie dla liderów, i bynajmniej nie jest ono łatwe. Każdy z nas i naszych pracowników jest inny. Zbudowanie zespołu zaangażowanych pracowników i wykreowanie atmosfery efektywnej współpracy wymaga konsekwencji i czasu.
Dla liderów zmagających się z budowaniem własnego zespołu mamy następujące moduły:
- Rekrutacja lub dobór pracowników do konkretnych projektów
- Ustalenie wspólnej wizji i celów
- Grupa a zespół - charakterystyka
- Cechy efektywnego zespołu
- Fazy rozwoju zespołu
- Role w zespole
- Relacje miedzy członkami zespołu
- Konflikt w zespole
- Komunikacja w zespole
- Bariery efektywnej współpracy
- Motywowanie pracowników oraz zespołu
- Zmiany w zespole
- Grupowe podejmowanie decyzji
- Rozwiązanie zespołu
- Podsumowanie