Jak przygotować pracowników do zmian?
W jaki sposób przekazać im informacje o zmianach?
Jak poradzić sobie z oporem?

Zmiany powodują w nas naturalny opór, który spowodowany jest obawą przed „nieznanym”. Z góry zakładamy, że będą one na naszą niekorzyść. Czujemy się bezpiecznie tu i teraz, więc po co to zmieniać? Jednak w dzisiejszych czasach zmiany są nieuniknione, są czymś naturalnym, co musimy zaakceptować i do czego musimy się przyzwyczaić.

Jak widać, wprowadzanie zmian to nie lada wyzwanie, gdyż wiąże się z pracą „na ludzkich emocjach”. 

Podczas naszych szkoleń pokazujemy, w jaki sposób wprowadzać czy też przeprowadzać zmiany szybko i skutecznie w ten sposób, aby utrzymać dotychczas panujące standardy oraz zaangażowanie pracowników. Co więcej – aby pracownicy z niecierpliwością czekali na kolejną zmianę ☺.

A oto elementy naszego szkolenia:

  1. Pojęcie zmiany
  2. Czym jest zarządzanie zmianą?
  3. Obszary zmian
  4. Kompleksowe wprowadzanie zmian
  5. Kluczowe kategorie zmian
  6. Etapy zarządzania zmianą
  7. Rola i cechy lidera zmiany 
  8. Emocje w procesie zmian
  9. Tworzenie krótko-, średnio- i długoterminowych celów podczas wprowadzania zmian
  10. Rola komunikacji w procesie zmian
  11. Przyczyny oporu wobec zmiany
  12. Jak zmniejszyć opór pracowników?
  13. Błędy, których należy unikać
  14. Podsumowanie
 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności