Jak zostać liderem?
Jak zbudować zespół?
Jak zmotywować podwładnych do pracy?
Jaki styl zarządzania wybrać?
Jak skutecznie delegować zadania i wyznaczać cele?
Jak rozwiązać konflikt w grupie?
Na te i wiele innych pytań związanych z zarządzaniem zespołem odpowiemy na naszym szkoleniu.
Sukces Firmy zależy od pracowników, ale…. pracowników odpowiednio dobranych, przeszkolonych, zmotywowanych, zaangażowanych i właściwie zarządzanych. Dobry menedżer musi być specjalistą nie tylko w sferze zawodowej, musi również być psychologiem, socjologiem, negocjatorem, mentorem, coachem, a do tego jeszcze świetnym obserwatorem. Dodatkowo powinien być wzorem dla swoich ludzi, człowiekiem, na którego zawsze mogą liczyć.
Jak widać temat jest bardzo obszerny i wymaga poruszenia wielu kwestii.
Poniżej przedstawiamy kwestie poruszane na naszych szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem. Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że w trakcie jednodniowego szkolenia nie jesteśmy w stanie omówić wszystkich wymienionych tu tematów.
- Profil skutecznego menedżera
- Rekrutacja pracowników
- Budowanie zespołu
- Skuteczna komunikacja
- Udzielanie informacji zwrotnej
- Style zarządzania
- Etapy rozwoju grupy
- Dobór właściwego stylu kierowania do etapu rozwoju grupy i poszczególnych pracowników
- Organizacja czasu pracy własnej i zespołu
- Efektywne określanie celów
- Delegowanie zadań
- Konflikty w zespole i ich rozwiązywanie
- Metody motywowania pracowników
- Coaching w zarządzaniu zespołem
- Błędy w zarządzaniu
- Zarządzanie zespołem jako proces
- Podsumowanie