Jak działamy?

Jak się skutecznie komunikować?
Czy same słowa nie wystarczą?
Dlaczego komunikacja jest tak ważna w biznesie?
Dlaczego czasami się nie rozumiemy?

Brian Tracy twierdzi, że 85% sukcesu w sprzedaży zależy od umiejętności efektywnego komunikowania się, a 99% wszystkich zawodowych i prywatnych problemów spowodowanych jest niewłaściwą komunikacją. Prawidłowa komunikacja jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinien opanować dobry menedżer, lider, coach, handlowiec czy trener. Komunikacja to coś więcej niż sam dobór słów.

Jak formułować cele i określać sposób ich realizacji?
Jak zaplanować strategie działania?
Jak zorganizować pracę całego zespołu?
Jak oceniać i analizować rezultaty?

Jedną z form zarządzania jest zarządzanie przez cele (ZPC). Jest to technika zorientowana na wynik, polegająca na ustalaniu konkretnych celów i otrzymywania określonych rezultatów, pozostawiając pracownikowi swobodę decyzyjną co do sposobu ich osiągnięcia. Taka forma zarządzania może przynieść wiele korzyści, ale o jej skuteczności decyduje sposób zdefiniowania celów i ich dobór. W praktyce nie jest to tak proste, jak się na pozór wydaje.

Jak motywować pracowników do pracy?
Jak zmotywować samych siebie do działania?
W jaki sposób zwiększyć efektywność pracy, podnieść wydajność pracowników i tym samym zrealizować ambitne cele?
Jak zbudować zespół zaangażowanych pracowników?
Jak zatrzymać dobrego pracownika?
Czy pieniądze zawsze nas motywują?
Co zrobić, żeby nam się chciało tak, jak nam się nie chce?

Motywacja to bardzo obszerny i kluczowy temat. Zmotywowani pracownicy pracują lepiej i efektywniej, co wprost proporcjonalnie przekłada się na wyniki i tym samym zyski Firmy. Nic więc dziwnego, że jest to nieodzowny element zarządzania i jako taki powinien być również głównym elementem szkolenia menedżerów.

Jak zbudować zespół zmotywowanych pracowników, którzy będą osiągali świetne wyniki sprzedażowe?
Jak sprawić, żeby pracownicy ze sobą współpracowali?
Co zrobić, jak w grupie pojawią się konflikty?

Jeżeli chcemy skutecznie realizować zadania i osiągać zaplanowane wyniki, a tym samym jako Firma odnosić sukcesy, musimy zbudować zespół oparty na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Jest to zadanie dla liderów, i bynajmniej nie jest ono łatwe. Każdy z nas i naszych pracowników jest inny. Zbudowanie zespołu zaangażowanych pracowników i wykreowanie atmosfery efektywnej współpracy wymaga konsekwencji i czasu.

Jak zostać liderem?
Jak zbudować zespół?
Jak zmotywować podwładnych do pracy?
Jaki styl zarządzania wybrać?
Jak skutecznie delegować zadania i wyznaczać cele?
Jak rozwiązać konflikt w grupie?

Na te i wiele innych pytań związanych z zarządzaniem zespołem odpowiemy na naszym szkoleniu.

Sukces Firmy zależy od pracowników, ale…. pracowników odpowiednio dobranych, przeszkolonych, zmotywowanych, zaangażowanych i właściwie zarządzanych. Dobry menedżer musi być specjalistą nie tylko w sferze zawodowej, musi również być psychologiem, socjologiem, negocjatorem, mentorem, coachem, a do tego jeszcze świetnym obserwatorem. Dodatkowo powinien być wzorem dla swoich ludzi, człowiekiem, na którego zawsze mogą liczyć.  

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności