Jak się skutecznie komunikować?
Czy same słowa nie wystarczą?
Dlaczego komunikacja jest tak ważna w biznesie?
Dlaczego czasami się nie rozumiemy?
Brian Tracy twierdzi, że 85% sukcesu w sprzedaży zależy od umiejętności efektywnego komunikowania się, a 99% wszystkich zawodowych i prywatnych problemów spowodowanych jest niewłaściwą komunikacją. Prawidłowa komunikacja jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinien opanować dobry menedżer, lider, coach, handlowiec czy trener. Komunikacja to coś więcej niż sam dobór słów.
Jak formułować cele i określać sposób ich realizacji?
Jak zaplanować strategie działania?
Jak zorganizować pracę całego zespołu?
Jak oceniać i analizować rezultaty?
Jedną z form zarządzania jest zarządzanie przez cele (ZPC). Jest to technika zorientowana na wynik, polegająca na ustalaniu konkretnych celów i otrzymywania określonych rezultatów, pozostawiając pracownikowi swobodę decyzyjną co do sposobu ich osiągnięcia. Taka forma zarządzania może przynieść wiele korzyści, ale o jej skuteczności decyduje sposób zdefiniowania celów i ich dobór. W praktyce nie jest to tak proste, jak się na pozór wydaje.
Jak motywować pracowników do pracy?
Jak zmotywować samych siebie do działania?
W jaki sposób zwiększyć efektywność pracy, podnieść wydajność pracowników i tym samym zrealizować ambitne cele?
Jak zbudować zespół zaangażowanych pracowników?
Jak zatrzymać dobrego pracownika?
Czy pieniądze zawsze nas motywują?
Co zrobić, żeby nam się chciało tak, jak nam się nie chce?
Motywacja to bardzo obszerny i kluczowy temat. Zmotywowani pracownicy pracują lepiej i efektywniej, co wprost proporcjonalnie przekłada się na wyniki i tym samym zyski Firmy. Nic więc dziwnego, że jest to nieodzowny element zarządzania i jako taki powinien być również głównym elementem szkolenia menedżerów.
Jak zbudować zespół zmotywowanych pracowników, którzy będą osiągali świetne wyniki sprzedażowe?
Jak sprawić, żeby pracownicy ze sobą współpracowali?
Co zrobić, jak w grupie pojawią się konflikty?
Jeżeli chcemy skutecznie realizować zadania i osiągać zaplanowane wyniki, a tym samym jako Firma odnosić sukcesy, musimy zbudować zespół oparty na współpracy i wzajemnym zaufaniu. Jest to zadanie dla liderów, i bynajmniej nie jest ono łatwe. Każdy z nas i naszych pracowników jest inny. Zbudowanie zespołu zaangażowanych pracowników i wykreowanie atmosfery efektywnej współpracy wymaga konsekwencji i czasu.
Jak zostać liderem?
Jak zbudować zespół?
Jak zmotywować podwładnych do pracy?
Jaki styl zarządzania wybrać?
Jak skutecznie delegować zadania i wyznaczać cele?
Jak rozwiązać konflikt w grupie?
Na te i wiele innych pytań związanych z zarządzaniem zespołem odpowiemy na naszym szkoleniu.
Sukces Firmy zależy od pracowników, ale…. pracowników odpowiednio dobranych, przeszkolonych, zmotywowanych, zaangażowanych i właściwie zarządzanych. Dobry menedżer musi być specjalistą nie tylko w sferze zawodowej, musi również być psychologiem, socjologiem, negocjatorem, mentorem, coachem, a do tego jeszcze świetnym obserwatorem. Dodatkowo powinien być wzorem dla swoich ludzi, człowiekiem, na którego zawsze mogą liczyć.
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec