Czy można pokonać własną nieśmiałość?
Co zrobić, kiedy nieśmiałość dopada nas w najmniej odpowiednich sytuacjach?
Jak w siebie uwierzyć?

Nieśmiałość w dzisiejszych czasach postrzegana jest jako słabość i brak poczucia własnej wartości. W wielu sytuacjach sprawia, że osoba nieśmiała znajduje się na z góry przegranej pozycji – w pracy, w życiu prywatnym, w kolejce u lekarza czy podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Taka osoba traci wiele okazji do podniesienia swojej pewności siebie, co sprawia, że kółko się zamyka. Nie można pozbyć się tej cechy z dnia na dzień. Można natomiast nad nią pracować, ćwiczyć ją i uwierzyć w swoje możliwości.

 Na naszym szkoleniu poruszamy następujące tematy:

  1. Czym jest nieśmiałość?
  2. Główne rodzaje nieśmiałości 
  3. Pozytywne i negatywne strony nieśmiałości 
  4. Objawy nieśmiałości 
  5. Przyczyny nieśmiałości
  6. Niskie poczucie własnej wartości 
  7. Nasz sposób myślenia 
  8. Techniki i ćwiczenia wspomagające wzrost poczucia naszej wartości
  9. Trudne sytuacja wynikające z nieśmiałości i niskiej samooceny 
  10. Moje zdanie
  11. Asertywność
  12. Ćwiczenia sytuacyjne
    1. Przyjmowanie krytyki, 
    2. Przyjmowanie pochwały
    3. Rozmowa z szefem
    4. Wystąpienie na forum
    5. Rozmowa kwalifikacyjna
    6. Spotkanie z klientem
  13. Zasady pomagające przezwyciężyć nieśmiałość 
  14. Podsumowanie 
 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności