Jak działamy?

Czym jest asertywność?
Jak zbudować asertywną postawę?
Jak postępować z osobami nieasertywnymi?

Asertywność to umiejętność, która przydaje się w każdej sytuacji, a przy okazji zapewni nam komfort życia zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej. Dzięki asertywności nie poddajemy się manipulacjom i konsekwentnie realizujemy własne cele, co z kolei wpływa korzystnie na poczucie naszej wartości.

Co robić, żeby być pozytywnie odebranym?
W jaki sposób profesjonalnie się zaprezentować?
Jak zmienić swój wizerunek?

Pierwsze wrażenie powstaje w pierwszych 150 milisekundach kontaktu z drugą osobą. Przez następne pół minuty utwierdzamy się w naszej ocenie. A potem - no cóż, potem bardzo trudno jest już to pierwsze wrażenie zmienić. Autoprezentacja jest niezwykle istotna w sprzedaży, obsłudze klienta, rozmowach o pracę, ale i w każdej sytuacji, która ma potwierdzić naszą wiarygodność, jest więc niezbędna, aby uzyskać wyznaczony cel. Dobrze prezentować powinien się i Sprzedawca, i Dyrektor, i Trener na szkoleniu, i Kelner w restauracji. Inaczej nie przekonamy odbiorców ani do siebie, ani do produktów, które oferujemy. I pamiętajmy: Pierwszego wrażenia NIGDY nie da się zrobić dwa razy !!!

Czy można ujarzmić czas?
Co zrobić, gdy dzień jest za krótki?
Co zrobić, gdy brakuje nam czasu dla siebie?
Czy istnieją reguły zarządzania czasem?

No cóż, czas biegnie nieubłaganie, zupełnie nie licząc się z naszymi potrzebami i możliwościami. A my możemy z nim walczyć, co kosztuje nas zazwyczaj sporo wysiłku, albo możemy się z czasem „pogodzić”, ujarzmić go i zapanować nad nim. 

Osoba walcząca z czasem to ktoś, kto nie wie, „w co włożyć ręce”, ma mnóstwo obowiązków i spraw do załatwienia i nie wie, od czego zacząć, nie ma chwili wytchnienia od poświęcania się innym.

Jak przygotować ciekawą prezentację, szkolenie, wykład?
Jak poprowadzić wystąpienie tak, aby porwać audytorium?
Jak panować nad czasem, przestrzenią, własnym ciałem?
Co zrobić z tremą?

Występujemy publicznie częściej, niż nam się wydaje, czasami całkiem nieświadomie, np. w kupując coś w sklepie – gdzie kilka osób nas słyszy; w domu przed rodziną, gdy chcemy im coś opowiedzieć; w pracy na zebraniu; w szkole przed tablicą; podczas egzaminów ustnych w różnego rodzaju szkołach; przekonując przełożonego do nowego pomysłu lub choćby bawiąc się w kalambury. W większości przypadków w ogóle nie zdajemy sobie z tego sprawy i robimy to nieświadomie. Gorzej, gdy wewnętrzny głos podpowiada nam, że tym razem będzie inaczej.

Czy można kontrolować stres?
Co zrobić, gdy emocje biorą nad nami górę?
Jak się zrelaksować "tu i teraz"?

Stres towarzyszy nam bardzo często. Pojawia się nie wiadomo skąd i po prostu jest. Często motywuje nas do pracy, do szybszego czy bardziej efektywnego działania, do podejmowania decyzji.  Czasami jednak zaczyna nam przeszkadzać w działaniu, paraliżuje nas, odbiera zdolność racjonalnego myślenia, przeszkadza w pracy, na zebraniu, podczas prezentacji. 

Stres, jako reakcja organizmu na pewne sytuacje, jest nie do wyeliminowania z naszego życia. Ale możemy stresem zarządzać. 

Na naszych szkoleniach uczestnicy nauczą się, jak skutecznie panować nad stresem w każdej sytuacji. Technik i ćwiczeń jest mnóstwo. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 1 sierpnia 2018

    Przez rok współpracowaliśmy z międzynarodowym Call Center. Stworzyliśmy lepsze miejsce pracy dzięki opisom stanowisk, przejrzystej ścieżce rozwoju, usprawnieniu komunikacji, zbadaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Opracowaliśmy i wprowadziliśmy model szkolenia wdrożeniowego (onboarding) oraz ścieżkę rozwoju pracowników. Poprawiliśmy również sprzedaż dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta. 

    Jeżeli Państwo również chcecie zwiększyć swoją sprzedaż - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 1 sierpnia 2018

    Akademia Menedżera! - 23-24.06.2018r. Łódź - 16 godzin

    Dla wszystkich, którzy traktują szkolenia jako inwestycję a nie koszt i chcą budować firmę na zaangażoanych, zmotywowanych pracownikach. 


    Do kwietnia 2019 roku będziemy szkolić uczniów ZS nr 2 w Przysusze z kompetencji niezbędnych na rynku pracy oraz z zarządzania czasem, stresem i motywowania się do nauki. Bardzo dziękuję wszystkim dotychczasowym Uczestnikom za warsztaty. Mamy naprawdę wspaniałą młodzież! 


    Od stycznia 2018 roku prowadzimy szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu z opiekunem projektu - Piotrem Łatasem (tel: 602289826)


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Od czerwca 2016r. prowadzimy dwuletni cykl szkoleń zamkniętych dla MSHP z zakresu Obsługi Klienta. W październiku 2018 roku zaczynamy szkolenia w kolejnych marketach. Jesteśmy dumni z tego, że większość przeszkolonych przez nas sklepów przeszła już pomyślnie certyfikację. Serdecznie gratulujemy!

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności