Jak identyfikować potrzeby szkoleniowe?
Jak ułożyć szkolenie, aby było wpasowane w luki kompetencyjne i potrzeby rozwojowe?
Jakie techniki szkoleniowe są najbardziej efektywne?

Na te i wiele innych pytań związanych z projektowaniem szkoleń odpowiemy Państwu na naszych warsztatach.

"Kto się nie uczy, ten się cofa". Jeżeli chcemy coś w Firmie ulepszyć, poprawić, usprawnić, to możemy to zrobić korzystając z zewnętrznych firm szkoleniowych, lub wewnętrznych działań Trenerów Wewnętrznych. Trenerzy powinni na bieżąco badać potrzeby szkoleniowe pracowników, przeprowadzać szkolenia oraz pomagać w przprzygotowywaniu programów rozwojowych. Co jakiś czas ta ścieżka powinna być poddana analizie pod kątem aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa. Czy tak się dzieje w Państwa Firmie?

 Dla Trenerów Wewnętrznych oraz osób, które chcą zostać trenerami proponujemy szkolenie z tworzenia całych projektów rozwojowych dla pracowników.

A oto, jakie tematy poruszamy:

  1. Po co szkolenia?
  2. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
  3. Projektowanie szkoleń
  4. Co to są luki kompetencyjne
  5. Tworzenie projektów szkoleniowych
  6. Tworzenie procesów rozwojowych
  7. Narzędzia i techniki szkoleniowe
  8. Ocena uczestników szkolenia
  9. Badanie postępów wśród pracowników
  10. Współpraca z menedżerami
  11. Czy szkolenia mogą być efektywne?
  12. Metody wspomagające szkolenia
  13. Przeszkody w realizacji projektów szkoleniowych
  14. Podsumowanie

 

 

 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności