Jak identyfikować potrzeby szkoleniowe?
Jak ułożyć szkolenie, aby było wpasowane w luki kompetencyjne i potrzeby rozwojowe?
Jakie techniki szkoleniowe są najbardziej efektywne?
Na te i wiele innych pytań związanych z projektowaniem szkoleń odpowiemy Państwu na naszych warsztatach.
"Kto się nie uczy, ten się cofa". Jeżeli chcemy coś w Firmie ulepszyć, poprawić, usprawnić, to możemy to zrobić korzystając z zewnętrznych firm szkoleniowych, lub wewnętrznych działań Trenerów Wewnętrznych. Trenerzy powinni na bieżąco badać potrzeby szkoleniowe pracowników, przeprowadzać szkolenia oraz pomagać w przprzygotowywaniu programów rozwojowych. Co jakiś czas ta ścieżka powinna być poddana analizie pod kątem aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa. Czy tak się dzieje w Państwa Firmie?
Czy i na ile ważne jest właściwe ukształtowanie płacy zasadniczej oraz systemu premiowego w motywowaniu pracowników?
"Pieniądz przemawia językiem zrozumiałym dla wszystkich narodów". To niezwykle trafne określenie. System wynagrodzeń, w tym i system premiowy, to kluczowy element wpływający na motywację pracowników. Budowa tak skomplikowanego narzędzia, które bezpośrednio przekłada się na efektywność pracy w firmie, wymaga wzięcia pod uwagę ogromnej ilości czynników, niezwykłej precyzji oraz współpracy wszystkich działów. System premiowy z kolei jest rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które chcą uzależnić wysokość wypłacanego wynagrodzenia od realizacji ustalonych celów. Oczywiście pracownik chciałby mieć jak najwyższe wynagrodzenie, a pracodawca chciałby wypłacać jak najniższe pensje. Czy da się pogodzić interesy obu stron?
Jak pozyskać najlepszych pracowników z rynku?
Jak efektywnie zarządzać talentami?
Jak ograniczyć rotację pracowników w firmie?
Jak sprawnie przeprowadzić niezbędne reorganizacje ?
Zarządzanie zasobami ludzkimi to obszerna dziedzina, na która składa się wiele umiejętności.
Zasoby ludzkie są najważniejsze w całej organizacji, a efektywne nimi zarządzanie jest kluczem do sukcesu każdej Firmy. Umiejętność korzystania z potencjału, jakim są pracownicy, przynosi korzyści zarówno Firmie, przekładając się bezpośrednio na realizację celów i wyniki finansowe, jak i każdemu pracownikowi, powodując wzrost motywacji i zaangażowania w pracę.
Co to są oceny pracownicze?
W jaki sposób je przeprowadzać?
Czy oceny motywują pracowników do bardziej efektywnej pracy?
Oceny pracownicze są niezwykle motywującym elementem polityki kadrowej. Odpowiednio przygotowana i poprowadzona rozmowa oceniająca potrafi niesamowicie zaktywizować pracownika. Wpływa korzystnie na zaspokojenie psychicznej potrzeby oceny własnej osoby pracownika, wykonywanej przez niego pracy, świadome realizowanie celów, zwiększa identyfikację osoby z Firmą i ma bezpośrednie przełożenie na wydajność pracy.
Jak wybrać odpowiedniego pracownika?
Jak znaleźć talent wśród kandydatów i pracowników?
Jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Pozyskanie dobrego pracownika nie jest zadaniem łatwym. A wyłowienie prawdziwego talentu z rynku?
Podczas naszego szkolenia powiemy, jak to zrobić. Jak znaleźć talent i jak go zatrzymać w Państwa Firmie. Jakimi narzędziami i technikami należy się wspomóc, i jakich błędów unikać.