Jak działamy?

Jak identyfikować potrzeby szkoleniowe?
Jak ułożyć szkolenie, aby było wpasowane w luki kompetencyjne i potrzeby rozwojowe?
Jakie techniki szkoleniowe są najbardziej efektywne?

Na te i wiele innych pytań związanych z projektowaniem szkoleń odpowiemy Państwu na naszych warsztatach.

"Kto się nie uczy, ten się cofa". Jeżeli chcemy coś w Firmie ulepszyć, poprawić, usprawnić, to możemy to zrobić korzystając z zewnętrznych firm szkoleniowych, lub wewnętrznych działań Trenerów Wewnętrznych. Trenerzy powinni na bieżąco badać potrzeby szkoleniowe pracowników, przeprowadzać szkolenia oraz pomagać w przprzygotowywaniu programów rozwojowych. Co jakiś czas ta ścieżka powinna być poddana analizie pod kątem aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa. Czy tak się dzieje w Państwa Firmie?

Czy i na ile ważne jest właściwe ukształtowanie płacy zasadniczej oraz systemu premiowego w motywowaniu pracowników?

"Pieniądz przemawia językiem zrozumiałym dla wszystkich narodów". To niezwykle trafne określenie. System wynagrodzeń, w tym i system premiowy, to kluczowy element wpływający na motywację pracowników. Budowa tak skomplikowanego narzędzia, które bezpośrednio przekłada się na efektywność pracy w firmie, wymaga wzięcia pod uwagę ogromnej ilości czynników, niezwykłej precyzji oraz współpracy wszystkich działów. System premiowy z kolei jest rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które chcą uzależnić wysokość wypłacanego wynagrodzenia od realizacji ustalonych celów. Oczywiście pracownik chciałby mieć jak najwyższe wynagrodzenie, a pracodawca chciałby wypłacać jak najniższe pensje. Czy da się pogodzić interesy obu stron?

Jak pozyskać najlepszych pracowników z rynku?
Jak efektywnie zarządzać talentami?
Jak ograniczyć rotację pracowników w firmie?
Jak sprawnie przeprowadzić niezbędne reorganizacje ?

Zarządzanie zasobami ludzkimi to obszerna dziedzina, na która składa się wiele umiejętności. 

Zasoby ludzkie są najważniejsze w całej organizacji, a efektywne nimi zarządzanie jest kluczem do sukcesu każdej Firmy. Umiejętność korzystania z potencjału, jakim są pracownicy, przynosi korzyści zarówno Firmie, przekładając się bezpośrednio na realizację celów i wyniki finansowe, jak i każdemu pracownikowi, powodując wzrost motywacji i zaangażowania w pracę.

Co to są oceny pracownicze?
W jaki sposób je przeprowadzać?
Czy oceny motywują pracowników do bardziej efektywnej pracy?

Oceny pracownicze są niezwykle motywującym elementem polityki kadrowej. Odpowiednio przygotowana i poprowadzona rozmowa oceniająca potrafi niesamowicie zaktywizować pracownika. Wpływa korzystnie na zaspokojenie psychicznej potrzeby oceny własnej osoby pracownika, wykonywanej przez niego pracy, świadome realizowanie celów, zwiększa identyfikację osoby z Firmą i ma bezpośrednie przełożenie na wydajność pracy.

Jak wybrać odpowiedniego pracownika?
Jak znaleźć talent wśród kandydatów i pracowników?
Jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie?

Pozyskanie dobrego pracownika nie jest zadaniem łatwym. A wyłowienie prawdziwego talentu z rynku? 

Podczas naszego szkolenia powiemy, jak to zrobić. Jak znaleźć talent i jak go zatrzymać w Państwa Firmie. Jakimi narzędziami i technikami należy się wspomóc, i jakich błędów unikać. 

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności