Jak działamy?

Co to jest własny wizerunek i czy musimy go kreować?
Na co musimy zwracać szczególną uwagę w aspekcie biznesowym?
Jak zdobyć przewagę nad konkurencją?

Własnym wizerunkiem możemy zdziałać cuda. Musimy tylko prezentować się profesjonalnie i adekwatnie do danej sytuacji. To bardzo pomaga w wielu sytuacjach biznesowych i życiowych, sprawia, że my czujemy się lepiej, oraz że jesteśmy lepiej postrzegane przez otoczenia. Swoboda obyczajowa sprawiła, że mamy znacznie większe pole manewru w kwestii stroju i dodatków, niż mężczyźni. Niestety zdarza się, że nieumiejętne gospodarowanie "tymi dobrami" może negatywnie wpłynąć na odbiór naszej osoby. Do tego dochodzą jeszcze kwestie umiejętności występowania na forum publicznym, praca z głosem i kontrola własnego ciała. W takim razie co robić?

No właśnie, dlaczego grzeczne dziewczynki nie awansują?
Czy aby na pewno równość płci w obsadzaniu tych samych stanowisk to rzeczywistość?
Jak się wybić w tłumie mężczyzn?

Dziś wiele się mówi o równości płci i prawach kobiet do sprawowania takich samych stanowisk, jak mężczyźni. W rzeczywistości poza sferą rządową, gdzie sytuacja znacznie się poprawiła (wg. statystyk już 48% stanowisk kierowniczych zajmują kobiety), w sektorze prywatnym nadal dominują rządy mężczyzn. W zarządzie dużych spółek ten wskaźnik wynosi 3%. Na stanowiskach wyższego szczebla w dużych firmach wskaźniki dochodzą do 18%. Na stanowiskach menedżerskich niższego szczebla jest o 10% lepiej.

Czy wszystkie mamy własne, osobne konto w banku?
Czy same zarządzamy własnymi pieniędzmi?
Czy lokujemy nadwyżki, inwestujemy?
Czy choćby minimalnie interesujemy się rynkiem finansowym?
Która z nas mogłaby spokojnie przeżyć następne 3 miesiące po stracie pracy - bez pomocy z zewnątrz?

Większość z nas pieniądze traktuje jak coś, co pojawia się wraz w wypłatą wynagrodzenia, a w trakcie miesiąca powoli znika, aż do całkowitego zera. I tak co miesiąc. Większość z nas nie zastanawia się, gdzie i jak odłożyć pieniądze, ulokować je bądź zainwestować. Większość z nas powierza swoje oszczędności osobom, które chętnie się nimi zajmują, ale absolutnie nie ponoszą za nie żadnej odpowiedzialności na wypadek jakiegokolwiek niepowodzenia. Czy to brzmi rozsądnie?

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 1 sierpnia 2018

    Przez rok współpracowaliśmy z międzynarodowym Call Center. Stworzyliśmy lepsze miejsce pracy dzięki opisom stanowisk, przejrzystej ścieżce rozwoju, usprawnieniu komunikacji, zbadaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Opracowaliśmy i wprowadziliśmy model szkolenia wdrożeniowego (onboarding) oraz ścieżkę rozwoju pracowników. Poprawiliśmy również sprzedaż dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta. 

    Jeżeli Państwo również chcecie zwiększyć swoją sprzedaż - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 1 sierpnia 2018

    Akademia Menedżera! - 23-24.06.2018r. Łódź - 16 godzin

    Dla wszystkich, którzy traktują szkolenia jako inwestycję a nie koszt i chcą budować firmę na zaangażoanych, zmotywowanych pracownikach. 


    Do kwietnia 2019 roku będziemy szkolić uczniów ZS nr 2 w Przysusze z kompetencji niezbędnych na rynku pracy oraz z zarządzania czasem, stresem i motywowania się do nauki. Bardzo dziękuję wszystkim dotychczasowym Uczestnikom za warsztaty. Mamy naprawdę wspaniałą młodzież! 


    Od stycznia 2018 roku prowadzimy szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu z opiekunem projektu - Piotrem Łatasem (tel: 602289826)


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Od czerwca 2016r. prowadzimy dwuletni cykl szkoleń zamkniętych dla MSHP z zakresu Obsługi Klienta. W październiku 2018 roku zaczynamy szkolenia w kolejnych marketach. Jesteśmy dumni z tego, że większość przeszkolonych przez nas sklepów przeszła już pomyślnie certyfikację. Serdecznie gratulujemy!

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności