Jak działamy?

Jak skutecznie rekrutować nowych pracowników?
Jak wyłowić talenty z rynku pracy?
Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?

Od zatrudnienia właściwych pracowników zależy cała przyszłość Firmy. Jeżeli są to osoby uzdolnione, z potencjałem, to Firma będzie się rozwijała. Jeżeli nie, to cóż, jak to mówią: "Firma jest tak dobra, jak jej najsłabsze ogniwo". To, co obecnie można zauważyć, to zatrudnianie do Działów Rekrutacji młodych, niedoświadczonych osób, zgodnie z tezą, że każdy może być Rekruterem. Otóż niestety nie. Zatrudnienie odpowiednich osób przekłada się wprost proporcjonalnie na rozwój i sukces przedsiębiorstwa.

Gdzie i jak szukać pracy?

Poziom bezrobocia w Polsce w ostatnim czasie kształtuje się średnio na poziomie 13% - oczywiście w zależności od pór roku i województw. Obecna sytuacja na rynku pracy wymaga znacznie większej aktywności w poszukiwaniu pracy niż kilka lat temu. Zmieniają się również metody i miejsca poszukiwania pracy. Wiedzę o tych, i o wielu innych rzeczach, związanych z aktualnym rynkiem pracy polskim i zagranicznym, chcemy Państwu przekazać w naszych szkoleniach:

Co chcę w życiu robić?
Jak zrealizować marzenia?
Co zrobić w razie niepowodzenia?

W dzisiejszych, bardzo dynamicznych czasach, trudno jest zaplanować sobie karierę na wszystkie lata aż do emerytury. Co więcej, wraz z nabywanymi doświadczeniami, zmienia się nam pogląd na życie, zmieniają się wyznawane wartości i preferowany sposób pracy, oraz wartość minimalnego wynagrodzenia, które musimy uzyskać, aby godnie żyć. Planowanie kariery nie dotyczy więc już tylko licealistów czy studentów, ale każdego z nas.

Jak prawidłowo napisać CV i LM?
Jak zostać zauważonym wśród setek kandydatów?

Wydaje się, że o pisaniu życiorysów i listów motywacyjnych zostało powiedziane już wszytko. A jednak nadal spływają do Działów Kadr aplikacje, które są dyskwalifikowane zarówno ze względu na jakość, jak i na treść. Często firmy doradzające, jak napisać profesjonalne CV, prześcigają się w tworzeniu wymyślnych dokumentów, które w końcowym efekcie są bardzo trudne do odczytania.

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 1 sierpnia 2018

    Przez rok współpracowaliśmy z międzynarodowym Call Center. Stworzyliśmy lepsze miejsce pracy dzięki opisom stanowisk, przejrzystej ścieżce rozwoju, usprawnieniu komunikacji, zbadaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Opracowaliśmy i wprowadziliśmy model szkolenia wdrożeniowego (onboarding) oraz ścieżkę rozwoju pracowników. Poprawiliśmy również sprzedaż dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta. 

    Jeżeli Państwo również chcecie zwiększyć swoją sprzedaż - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 1 sierpnia 2018

    Akademia Menedżera! - 23-24.06.2018r. Łódź - 16 godzin

    Dla wszystkich, którzy traktują szkolenia jako inwestycję a nie koszt i chcą budować firmę na zaangażoanych, zmotywowanych pracownikach. 


    Do kwietnia 2019 roku będziemy szkolić uczniów ZS nr 2 w Przysusze z kompetencji niezbędnych na rynku pracy oraz z zarządzania czasem, stresem i motywowania się do nauki. Bardzo dziękuję wszystkim dotychczasowym Uczestnikom za warsztaty. Mamy naprawdę wspaniałą młodzież! 


    Od stycznia 2018 roku prowadzimy szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu z opiekunem projektu - Piotrem Łatasem (tel: 602289826)


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Od czerwca 2016r. prowadzimy dwuletni cykl szkoleń zamkniętych dla MSHP z zakresu Obsługi Klienta. W październiku 2018 roku zaczynamy szkolenia w kolejnych marketach. Jesteśmy dumni z tego, że większość przeszkolonych przez nas sklepów przeszła już pomyślnie certyfikację. Serdecznie gratulujemy!

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności