Oczywiście, że tak, pod warunkiem, że jest to rozwój zgodny z kierunkiem rozwoju Państwa Firmy. Staramy się, aby nasze szkolenia, projekty szkoleniowe i procesy rozwojowe uwzględniały przede wszystkim potrzeby Państwa biznesu.
Przed szkoleniem zawsze interesuje nas pożądany poziom wiedzy/umiejętności uczestników szkolenia – to jest nasz cel. Szukamy takich rozwiązań, które pozwolą zniwelować różnice pomiędzy stanem pożądanym a obecnym. Program szkolenia jest drogą do realizacji tego celu, dlatego jest on zawsze dostosowany do wymogów Państwa Firmy.
O badaniu potrzeb szkoleniowych oraz o tym, jak jest to ważne przed zaprojektowaniem szkolenia, napisano już chyba wszystko. To, co My chcielibyśmy Państwu zaproponować, to kilkudniowy pobyt w Państwa firmie, w celu rzeczywistego rozpoznania obszarów do rozwoju. Szkolenia są jedną z możliwości poprawy sytuacji, ale nie jedyną. Spójrzmy na fakty.
Duża rotacja wśród nowo zatrudnionych pracowników może przede wszystkim wymagać wdrożenia odpowiednich procedur związanych z wprowadzeniem nowo zatrudnionego pracownika do pracy. Rotacja pracowników bardziej doświadczonych może z kolei wynikać z braku jasnej ścieżki kariery, lub braku jej znajomości. Szkolenie z komunikacji nie przyniesie w dłuższym okresie czasu pożądanych rezultatów, jeżeli nie będą wprowadzone procedury związane z przepływem informacji. A jeżeli takowe istnieją? Być może wymagają po prostu uaktualnienia.
Chcemy przez to powiedzieć, że szkolenia nie są rozwiązaniem na wszystkie problemy. Czasami wystarczy poprawić coś w elementach już istniejących, wdrożyć jakąś procedurę, system kontroli czy raportowania, usprawnić przepływ informacji, aby wzrosla efektywność pracy w Państwa Firmie.
Czas nie jest dla nas ograniczeniem. Czujemy się w pełni odpowiedzialni za to, co robimy. Nie ważne, czy nasza współpraca będzie polegała na jednodniowym szkoleniu, czy na wdrażaniu całego planu rozwojowego dla pracowników. Zarówno przed szkoleniem, jak i po każdym szkoleniu jesteśmy do dyspozycji Państwa i uczestników szkolenia.
To, co sprawia nam największą satysfakcję i co jest NASZYM CELEM, to spowodować, aby uczestnicy praktycznie stosowali nabytą wiedzę. Wbrew pozorom nie jest to łatwe. Nasze nawyki i przyzwyczajenia są bardzo silnie zakorzenione. Ich zmiana na pewno nie nastąpi z dnia na dzień. Dlatego właśnie poświęcimy Państwu i uczestnikom szkolenia tyle uwagi, ile będzie trzeba do wdrożenia w praktykę i utrwalenia nabytej podczas warsztatów wiedzy i umiejętności.