Oczywiście, że tak, pod warunkiem, że jest to rozwój zgodny z kierunkiem rozwoju Państwa Firmy. Staramy się, aby nasze szkolenia, projekty szkoleniowe i procesy rozwojowe uwzględniały przede wszystkim potrzeby Państwa biznesu.

Przed szkoleniem zawsze interesuje nas pożądany poziom wiedzy/umiejętności uczestników szkolenia – to jest nasz cel. Szukamy takich rozwiązań, które pozwolą zniwelować różnice pomiędzy stanem pożądanym a obecnym. Program szkolenia jest drogą do realizacji tego celu, dlatego jest on zawsze dostosowany do wymogów Państwa Firmy.

O badaniu potrzeb szkoleniowych oraz o tym, jak jest to ważne przed zaprojektowaniem szkolenia, napisano już chyba wszystko. To, co My chcielibyśmy Państwu zaproponować, to kilkudniowy pobyt w Państwa firmie, w celu rzeczywistego rozpoznania obszarów do rozwoju. Szkolenia są jedną z możliwości poprawy sytuacji, ale nie jedyną. Spójrzmy na fakty.

Duża rotacja wśród nowo zatrudnionych pracowników może przede wszystkim wymagać wdrożenia odpowiednich procedur związanych z wprowadzeniem nowo zatrudnionego pracownika do pracy. Rotacja pracowników bardziej doświadczonych może z kolei wynikać z braku jasnej ścieżki kariery, lub braku jej znajomości. Szkolenie z komunikacji nie przyniesie w dłuższym okresie czasu pożądanych rezultatów, jeżeli nie będą wprowadzone procedury związane z przepływem informacji. A jeżeli takowe istnieją? Być może wymagają po prostu uaktualnienia.

Chcemy przez to powiedzieć, że szkolenia nie są rozwiązaniem na wszystkie problemy. Czasami wystarczy poprawić coś w elementach już istniejących, wdrożyć jakąś procedurę, system kontroli czy raportowania, usprawnić przepływ informacji, aby wzrosla efektywność pracy w Państwa Firmie. 

Czas nie jest dla nas ograniczeniem. Czujemy się w pełni odpowiedzialni za to, co robimy. Nie ważne, czy nasza współpraca będzie polegała na jednodniowym szkoleniu, czy na wdrażaniu całego planu rozwojowego dla pracowników. Zarówno przed szkoleniem, jak i po każdym szkoleniu jesteśmy do dyspozycji Państwa i uczestników szkolenia.

To, co sprawia nam największą satysfakcję i co jest NASZYM CELEM, to spowodować, aby uczestnicy praktycznie stosowali nabytą wiedzę. Wbrew pozorom nie jest to łatwe. Nasze nawyki i przyzwyczajenia są bardzo silnie zakorzenione. Ich zmiana na pewno nie nastąpi z dnia na dzień. Dlatego właśnie poświęcimy Państwu i uczestnikom szkolenia tyle uwagi, ile będzie trzeba do wdrożenia w praktykę i utrwalenia nabytej podczas warsztatów wiedzy i umiejętności.

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, jak i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia z technik prezentacji i pozyskiwania nowych klientów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zapraszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności