Sprzedaż i Obsługa Klienta

Czy poprzez szkolenia pracowników rzeczywiście można zwiększyć sprzedaż? I tak i nie. Tak, jeżeli od samego początku będzie to przemyślany proces realizowany przy współpracy wszystkich zainteresowanych i decyzyjnych osób. Brzmi skomplikowanie, ale tak naprawdę opiera się na odpowiednim przygotowaniu szkolenia od A do Z. My łączymy interesy wszystkich stron, tak, aby uzyskać jak najlepsze efekty. 

Rekrutacja pracowników, motywowanie, delegowanie zadań

komunikacja z pracownikami, to tylko nieliczne ze szkoleń, które prowadzimy w ramach szkoleń z zarządzania zasobami ludzkimi. Wiemy, jak znależć najlepszych pracowników, również za pomocą AC, wiemy, jak budować efektywne zespoły, w tym sprzedażowe i call center, wiemy jak motywować pracowników do pracy, podnosić ich efektywność, wiemy jak skutecznie zarządzać zmianą i konfliktami w firmie.

Autoprezentacja, wystąpienia publiczne, automotywacja,

to umiejętności, które warto szkolić w każdym wieku. Dbamy o komfort Uczestników, dostosowujemy tempo do poszczególnych osób, staramy się, aby każdy wyniósł ze szkolenia praktyczną wiedzę oraz narzędzia, które będzie mógł zastosować w pracy oraz w życiu osobistym. Podejmujemy z Uczestnikami wyzwania, stawiamy im czoło i obserwujemy wspaniałe efekty.

Czy każdy może zostać Trenerem?

Teoretycznie tak, ale my wiemy, że bycie Trenerem wymaga posiadania wielu umiejętności, m.in. posiadania odpowiedniej wiedzy, umiejętności jej przekazywania, rozumienia codziennych problemów, współpracy z grupą, reagowania na wątpliwości Uczestników, dojrzałości, motywowania do zmian swoją postawą, radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach, dbania o uzyskanie realnej zmiany postaw.

Kariera na obcasach

Dlaczego wciąż zmagamy się z rzeczywistością, w której mężczyźni piastują stanowiska menedżerskie? Jak pogodzić życie osobiste z zawodowym? Jak zarządzać własnymi finansami? Na te i wiele innych pytań udzielamy odpowiedzi w naszych szkoleniach skierowanych TYLKO DO KOBIET. Zapraszamy na szkolenia obejmujące techniki autoprezentacji i komunikacji, poruszające ważne aspekty kobiecego

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 1 sierpnia 2018

    Przez rok współpracowaliśmy z międzynarodowym Call Center. Stworzyliśmy lepsze miejsce pracy dzięki opisom stanowisk, przejrzystej ścieżce rozwoju, usprawnieniu komunikacji, zbadaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Opracowaliśmy i wprowadziliśmy model szkolenia wdrożeniowego (onboarding) oraz ścieżkę rozwoju pracowników. Poprawiliśmy również sprzedaż dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta. 

    Jeżeli Państwo również chcecie zwiększyć swoją sprzedaż - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 1 sierpnia 2018

    Akademia Menedżera! - 23-24.06.2018r. Łódź - 16 godzin

    Dla wszystkich, którzy traktują szkolenia jako inwestycję a nie koszt i chcą budować firmę na zaangażoanych, zmotywowanych pracownikach. 


    Do kwietnia 2019 roku będziemy szkolić uczniów ZS nr 2 w Przysusze z kompetencji niezbędnych na rynku pracy oraz z zarządzania czasem, stresem i motywowania się do nauki. Bardzo dziękuję wszystkim dotychczasowym Uczestnikom za warsztaty. Mamy naprawdę wspaniałą młodzież! 


    Od stycznia 2018 roku prowadzimy szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu z opiekunem projektu - Piotrem Łatasem (tel: 602289826)


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Od czerwca 2016r. prowadzimy dwuletni cykl szkoleń zamkniętych dla MSHP z zakresu Obsługi Klienta. W październiku 2018 roku zaczynamy szkolenia w kolejnych marketach. Jesteśmy dumni z tego, że większość przeszkolonych przez nas sklepów przeszła już pomyślnie certyfikację. Serdecznie gratulujemy!

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności