WDRAŻANIE UMIEJĘTNOŚCI

Staramy się, aby każde nasze szkolenie było efektywne i przyniosło wymierne korzyści naszym klientom. To, co jest naszym największym wyzwaniem, to zapewnienie wdrożenia umiejętności rozwijanych podczas szkoleń. Oto, w jaki sposób osiągamy sukces:

Aby uczenie się dało wymierne korzyści, pozyskana wiedza powinna mieć odzwierciedlenie w praktyce. Staramy się, aby każdy z uczestników naszych spotkań miał okazję do zastosowania teorii w praktyce zarówno podczas szkoleń, jak i w późniejszej pracy poprzez realizację zadań wdrożeniowych.

Razem z Państwem opracowujemy więc plan wdrożenia nowych umiejętności. Pomagamy podczas realizowania zadań wdrożeniowych po szkoleniu. Zawsze możecie Państwo liczyć na konsultację ze strony Trenerów prowadzących warsztaty.

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 1 sierpnia 2018

    Przez rok współpracowaliśmy z międzynarodowym Call Center. Stworzyliśmy lepsze miejsce pracy dzięki opisom stanowisk, przejrzystej ścieżce rozwoju, usprawnieniu komunikacji, zbadaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Opracowaliśmy i wprowadziliśmy model szkolenia wdrożeniowego (onboarding) oraz ścieżkę rozwoju pracowników. Poprawiliśmy również sprzedaż dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta. 

    Jeżeli Państwo również chcecie zwiększyć swoją sprzedaż - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 1 sierpnia 2018

    Akademia Menedżera! - 23-24.06.2018r. Łódź - 16 godzin

    Dla wszystkich, którzy traktują szkolenia jako inwestycję a nie koszt i chcą budować firmę na zaangażoanych, zmotywowanych pracownikach. 


    Do kwietnia 2019 roku będziemy szkolić uczniów ZS nr 2 w Przysusze z kompetencji niezbędnych na rynku pracy oraz z zarządzania czasem, stresem i motywowania się do nauki. Bardzo dziękuję wszystkim dotychczasowym Uczestnikom za warsztaty. Mamy naprawdę wspaniałą młodzież! 


    Od stycznia 2018 roku prowadzimy szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu z opiekunem projektu - Piotrem Łatasem (tel: 602289826)


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Od czerwca 2016r. prowadzimy dwuletni cykl szkoleń zamkniętych dla MSHP z zakresu Obsługi Klienta. W październiku 2018 roku zaczynamy szkolenia w kolejnych marketach. Jesteśmy dumni z tego, że większość przeszkolonych przez nas sklepów przeszła już pomyślnie certyfikację. Serdecznie gratulujemy!

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności