ANALIZA POTRZEB

Staramy się, aby każde nasze szkolenie było efektywne i przyniosło wymierne korzyści naszym Klientom. To, co jest naszym największym wyzwaniem, to zapewnienie wdrożenia umiejętności rozwijanych podczas szkoleń. Oto, w jaki sposób osiągamy sukces:

Bardzo dokładnie analizujemy potrzeby szkoleniowe tak, aby zaproponować program jak najlepiej dobrany do Państwa potrzeb i tym samym osiągnąć założone cele szkoleniowe.

Nawet do pojedynczego szkolenia przygotowujemy program po wcześniejszym poznaniu celu biznesowego, ustaleniu zakresu tematycznego szkolenia oraz rozpoznaniu poziomu wiedzy uczestników a także wymagań i oczekiwań stawianych przez przełożonych.

Jesteśmy odpowiedzialni nie tylko za efekty szkolenia, ale również za Państwa Biznes.

DOBÓR UCZESTNIKÓW

Staramy się, aby każde nasze szkolenie było efektywne i przyniosło wymierne korzyści naszym klientom. To, co jest naszym największym wyzwaniem, to zapewnienie wdrożenia umiejętności rozwijanych podczas szkoleń. Oto, w jaki sposób osiągamy sukces:

W pierwszej kolejności staramy się poznać oczekiwania menedżerów i osób zarządzających, a następnie również i uczestników. Duże dysproporcje w posiadanej wiedzy i umiejętnościach na dany temat oraz w oczekiwaniach mogą sprawić, że szkolenie będzie nieefektywne. Tym samym będzie to również strata firmowych pieniędzy i czasu pracowników.

Dopiero po poznaniu oczekiwanych rezultatów i po ustaleniu zakresu tematycznego tworzymy grupy szkoleniowe.

PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA

Staramy się, aby każde nasze szkolenie było efektywne i przyniosło wymierne korzyści naszym klientom. To, co jest naszym największym wyzwaniem, to zapewnienie wdrożenia umiejętności rozwijanych podczas szkoleń. Oto, w jaki sposób osiągamy sukces:

Sposób prowadzenia szkoleń dobieramy uwzględniając tematykę szkolenia oraz cel, jaki mamy osiągnąć.

Nasze szkolenia są w większości prowadzone metodą warsztatową, ale stosujemy też inne techniki przekazywania wiedzy tj. wykłady, prezentacje, konsultacje czy spotkania coachingowe. Niektóre moduły dłuższych szkoleń prowadzimy nawet poza salą szkoleniową. Dbamy o to, aby uczestnicy szkolenia wynieśli jak najwięcej wiedzy i umiejętności, więc wykorzystujemy wszystkie sposoby aby ten cel osiągnąć.

Ważny jest sposób przekazywania informacji, a my robimy to najlepiej!!!

WDRAŻANIE UMIEJĘTNOŚCI

Staramy się, aby każde nasze szkolenie było efektywne i przyniosło wymierne korzyści naszym klientom. To, co jest naszym największym wyzwaniem, to zapewnienie wdrożenia umiejętności rozwijanych podczas szkoleń. Oto, w jaki sposób osiągamy sukces:

Aby uczenie się dało wymierne korzyści, pozyskana wiedza powinna mieć odzwierciedlenie w praktyce. Staramy się, aby każdy z uczestników naszych spotkań miał okazję do zastosowania teorii w praktyce zarówno podczas szkoleń, jak i w późniejszej pracy poprzez realizację zadań wdrożeniowych.

Razem z Państwem opracowujemy więc plan wdrożenia nowych umiejętności. Pomagamy podczas realizowania zadań wdrożeniowych po szkoleniu. Zawsze możecie Państwo liczyć na konsultację ze strony Trenerów prowadzących warsztaty.

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności