Współpracowaliśmy ściśle z największymi portalami branży HR: HR Standard i WP Praca, na których publikowane były nasze artykuły dla Dyrektorów Personalnych, Specjalistów HR i Menedżerów Zarządzających Zespołami. Obecnie nasze artykuły dotyczące sprzedaży i Human Resources możecie Państwo znależć na wielu specjalistycznych stronach.
Właśnie ukazała się nasza książka pt.: Telefoniczna obsługa Klienta w urzędzie. Wydawnictwo Presscom, Wrocław 2019 - Gorąco polecamy!
Większość książek i poradników dotyczących zarządzania jest nastawiona na dawanie dobrych rad w stylu „jak być dobrym liderem”, „jak zarządzać ludźmi „ jak być skutecznym” itp. Po przeczytaniu tych publikacji wydaje nam się, że wiemy już wszystko. W rzeczywistości jednak nadal nie osiągamy spektakularnych wyników lub nie awansujemy. Dlaczego?
Motywowanie pracowników to jedno z najtrudniejszych zadań, z jakimi zmaga sie osoba zarządzająca zespołem. Niestety niewielu pracodawców szkoli nowo awansowanych menedżerów z tego, jak motywować swoich podwładnych. Większość z nas można w tym temacie nazwać samoukami.
Czy zawsze mówimy to, co mamy na myśli? Oczywiście, że nie. Dotyczy to również relacji służbowych i biznesowych. Często też słyszymy to, co chcemy usłyszeć i nie zastanawiamy się nad tym, czy to prawda. Gdybyśmy przyjrzeli się bliżej mowie ciała naszego rozmówcy, mogłoby się okazać, że nie jest tak, jak myślimy lub jak nam się wydaje, a to, co słyszymy niekoniecznie odzwierciedla prawdziwe nastawienie osoby.
W dzisiejszych czasach większość z nas pracuje pod presją czasu, osiągania coraz lepszych wyników sprzedażowych, rywalizacji. Wiele osób uskarża się na stres negatywny, związany z wykonywaną pracą, czuje zmęczenie lub nawet wypalenie.
Strona 1 z 3
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- Następny artykuł
- koniec