Współpracowaliśmy ściśle z największymi portalami branży HR: HR Standard i WP Praca, na których publikowane były nasze artykuły dla Dyrektorów Personalnych, Specjalistów HR i Menedżerów Zarządzających Zespołami. Obecnie nasze artykuły dotyczące sprzedaży i Human Resources możecie Państwo znależć na wielu specjalistycznych stronach.

Właśnie ukazała się nasza książka pt.: Telefoniczna obsługa Klienta w urzędzie. Wydawnictwo Presscom, Wrocław 2019 - Gorąco polecamy!

Większość książek i poradników dotyczących zarządzania jest nastawiona na dawanie dobrych rad w stylu „jak być dobrym liderem”, „jak zarządzać ludźmi „ jak być skutecznym” itp. Po przeczytaniu tych publikacji wydaje nam się, że wiemy już wszystko. W rzeczywistości jednak nadal nie osiągamy spektakularnych wyników lub nie awansujemy. Dlaczego?

Motywowanie pracowników to jedno z najtrudniejszych zadań, z jakimi zmaga sie osoba zarządzająca zespołem. Niestety niewielu pracodawców szkoli nowo awansowanych menedżerów z tego, jak motywować swoich podwładnych. Większość z nas można w tym temacie nazwać samoukami.

Czy zawsze mówimy to, co mamy na myśli? Oczywiście, że nie. Dotyczy to również relacji służbowych i biznesowych. Często też słyszymy to, co chcemy usłyszeć i nie zastanawiamy się nad tym, czy to prawda. Gdybyśmy przyjrzeli się bliżej mowie ciała naszego rozmówcy, mogłoby się okazać, że nie jest tak, jak myślimy lub jak nam się wydaje, a to, co słyszymy niekoniecznie odzwierciedla prawdziwe nastawienie osoby.

W dzisiejszych czasach większość z nas pracuje pod presją czasu, osiągania coraz lepszych wyników sprzedażowych, rywalizacji. Wiele osób uskarża się na stres negatywny, związany z wykonywaną pracą, czuje zmęczenie lub nawet wypalenie.

Dlaczego my?

Co nowego?

  • 3 września 2019

    Dla nas liczą się ludzie - zarówno pracownicy, ajk i klienci. Wpieramy rekrutacje, tworzymy opisy stanowisk, pomagamy przy onboardingu, tworzeniu szkoleń wdrożeniowych, kreowaniu przejrzystej ścieżki rozwoju, usprawnianiu komunikacji, badaniu satysfakcji pracowników i odpowiedzi na ich oczekiwania. Sprzedaż podnosimy dzięki szkoleniom z technik sprzedaży i obsługi klienta, m.in. poprzez położenie nacisku na badanie oczekiwań klientów, opracowanie solidnej argumentacji, umiejętne reagowanie na obiekcje klienta oraz utrwalanie nabytej wiedzy w praktyce. 

    Jeżeli zależy Państwu na rozwoju firmy i zaangażowaniu pracowników, na zwiększeniu sprzedaży i poprawieniu jakości obsługi klienta - zapraszamy do kontaktu!

     

     
  • 15 września 2019

     

    Piotr Łatas od kilku lat prowadzi szkolenia wspomagające dla szkół średnich z technik prezentacji i pozyskiwania nowych uczniów wraz z podpowiedziami marketingowymi. Zaprzaszamy do kontaktu. 


    Zapobieganie przemocy

    Oddzielenie Pracy Socjalnej od usług i świadczeń

    oraz inne tematy z zakresu Pomocy Społecznej - prowadzi Marta Kowalewska - wieloletni kierownik Filii nr.1 MOPS w Krakowie, wykładowca na Krakowskiej Akademii im. A.Frycza Modrzewskiego, która obecnie prowadzi Pogotowie Opiekuńcze.  

    Kontakt do Pani Marty: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nasza firma

KGT to zespół trenerów z wieloletnim doświadczeniem w biznesie, pasjonatów od lat szkolących pracowników małych i dużych firm. Jesteśmy Kierownikami, Dyrektorami, właścicielami firm, Trenerami w dużych korporacjach, a w wolnej chwili z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że źródłem sukcesu każdej firmy są jej pracownicy. To oni w dużej mierze decydują o wynikach Firmy, tworzą jej wartość i są jej największą szansą. My pomagamy zmienić ich zachowania, rozwijać kompetencje i talent tak, aby wyzwolić drzemiący w nich potencjał.

Rekomendacje

10 listopada 2011

„Praca z Ewą daje wiele satysfakcji, na etapie projektowania szkolenia ma wiele świetnych pomysłów, potrafi je wcielić w życie, dzięki nim prowadzone przez Nas warsztaty i szkolenia były żywiołowe i dawały uczestnikom wiele okazji do uczenia. Na sali szkoleniowej Ewa to 100% profesjonalistka. Życzę każdemu tak zaangażowanego współpracownika.”

 

"Prowadząca zajęcia Pani Ewa Janas wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć - przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe"

Wojciech Kowalewski, 

Michał Toma

Korzyści dla Państwa

  • Kompetentni Trenerzy
  • Wysoka jakość usług
  • Dogodne terminy i miejsca szkoleń
  • Rozwój Państwa Firmy
  • Rozwój pracowników
  • Wzrost motywacji pracowników
  • Badanie luk kompetencyjnych
  • Planowanie ścieżek rozwoju
  • Podnoszenie wiedzy i umiejętności